Гарантія 12 років

Чим відрізняеться гарантія від виробника і від посередника

На перший погляд, може здатись що все одно, хто продав та встановив двері – посередник, чи виробник. На гарантійне обслуговування це не вплине.


Але практично, якщо виробник знаходиться, наприклад, в Запоріжжі, а посередник встановив двері в Києві – гарантійним обслуговуванням займатись ніхто не буде.
І справа навіть не в тім, що виробнику до Вас їхати далеко, а в тім, що виробник продав двері посереднику – і для нього в цьому питання вичерпане. Виробник вважає, що посередник, який інколи заробляє на перепродажу навіть більше виробника – має (як продавець) виконувати гарантійні зобовязання. Тим більше, коли замір та установка віконані теж посередником. Адже, неправильна установка може зіпсувати замки та металоконструкцію.
(показати приклад поганих установок).


А посередник не має ні матеріальної бази, ні підготовленого штату фахівців, щоб виконувати гарантійне обслуговування (та й бажання немає).
За законом споживач має прааво звернутись (предявити претензії) і до продавця, і до виробника. Ось продавець і рекомендує покупцю: звертайтесь до виробника. У нього, мовляв, все є щоб нести тягар гарантійних зобовязань.


А виробник, в свою чергу, задає питання: Ви у кого купували? З ким договір складали? Туди і звертайтесь.
І починається класична “гра в футбол” покупцем між продавцем та виробником.
Щоб подібного не було, в інтересах клієнта складати прямий договір безпосередньо з продавцем.


Наразі, Киїспецсталь – працює з клієнтами безпосередньо, надає весь комплекс послуг від “А” до “Я”, виконує гарантійні зобовязання на протязі 12 років, на відмну від посередників, які надають гарантію 1-2 роки.


До того ж, посередник може так само легко зникнути, як і зявився. Нічого не варто зачинити магазин, або ще легше – інтернет-магазин.
А останнім часом, зважаючи на складний економічний стан в країні, вже зачинено більше 30% магазинів дверей.